Nagrywarka - ciąg dalszy a może HP 8210i

Autor: przeM;-O <przemekk_at_polbox.com>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 22:29:28 MET DST

A co myślicie o HP 8210, może est lepsza od Philipsa.
Zawsze lubiłem wypalarki HP lecz te starsze modele miały jeden problem
/przynajmniej mi nie udało się go rozwiązać/ nie potrafiły nagrać płyty
powyżej 650 MB.
Więc może kupić HP.
A tak nawiasem mówiąc dopadłem dzisiaj Philipsa CDRW400 i w środku
faktycznie jest Yamaha, lecz nadal nie wiem co kupić. Ceny zbliżone są do
siebie, różnice 20-30 zł nie grają żadnej roli.

--
przeM;-O
przemekk@polbox.com