Phantom 56K

Autor: Bartłomiej Barlakowski <apollo2_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 20:27:24 MET DST

Mam problem z komunikacja modemu pod win98 . Przy instalacji system prosi o
sterowniki do modemu ja mu daje i niby jest w porzadku w pulpit
sterowania/modemy jest nazwa modemu i sterownika ale nie moze sie
skomunikowac z modemem twierdzac ze jest wylaczony lub cos w tym stylu.
obecnie mam zainstalowany win95 i wszystko jest w porzadku.
    pytam czy ktos miał podobny problem. Ludzie pomuzcie bo w nowe
tysiaclecie wejde z win95.

Pozdrawiam

  -=#  Bartłomiej Barlakowski #=-
  e-mail: apollo2@poczta.onet.pl