Re: Nadtaktowanie Cel400 na BH6

Autor: Bill Gejts <bgates_at_polbox.com>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 19:55:19 MET DST

po co chcesz kręcić, jesteś maniakiem gierek?
dochodzę do wniosku, że podkręcanie jest bez sensu, bo przy normalnej pracy
sprawdza się i tak dopiero proc typu PII lub PIII ... (100mhz) - mam
Celerona 366mhz i nie kręcę żeby mu się dobrze wiodło ;)

Red Scorpion napisał(a) w wiadomości: <38042c3b@news.vogel.pl>...