Re: Abit BE6 i Asus P3B-F

Autor: Marcin Figiel <igi_at_box43.gnet.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 18:29:43 MET DST

> Czyli z plyty tez jestes zadowolony? :))

Tez pytanie... pewnie, ze tak :))
Tym bardziej, ze jest to wlasciwie pierwsza w moim zyciu firmowa, swiadomie
wybrana plyta glowna :)))
A BTW to procek narazie sie u mnie nie przemecza - idzie na 366. Z 550
czekam na lepsza karte graficzna :)))
Zreszta chyba niedlugo szarpne sie na TNT2 - pewnie na MSI (chyba nie ma
karty z lepszym stosunkiem mozliwosci/cena na TNT2?) :) (chociaz ostatnimi
czasy zastanawialem sie nad innym rozwiazaniem - kupic jako karte
przejsciowa Velocity 100 i przeczekac z nia do stanienia GeForce'a i zalewu
gierek obslugujacych T&L :) Ale poniewaz jak narazie GeForce nie zabija to
chyba skoncze z TNT2 i... bede czekal na V4 - a wtedy mam nadzieje bede mogl
spokojnie wrocic "do korzeni", czyli do 3dfx'a :))

Pozdrawiam

iGi