Re: Pytanie z informatyki - pomocy !!!

Autor: Jacek Rafal Radzikowski <jacek_at_itl.waw.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 17:50:57 MET DST

In pl.comp.programming Paweł Ziemian <pawelz@aritech.com.pl> wrote:

> :)
> LD
> Zaraz 201 ...to... C9 ZGAZA SIE !
> Uzywalo sie interfejsika (nazwy nie pamietam) z monitorkiem + szukanie
> poke'ów do gier. A tam wszystko bylo w hexach.
> A i LOAD i SAVE bylo wtedy w turbo.
Co wy k*** wiecie o programowaniu. Na wlasnymi palcyma wlkepywalem
wlasonorecznie przetlumaczony na hexy (dwu- a czasami i wiecej
przebiegowo, najpierw mnemoniki do hexow pozniej obliczenie skokow,
ew. optymalizacja, bo kod byl za duzy itd.) na wlasnorecznie sklejonym
komputerku na zecie z klawiatura szesnastkowa i 8-pozycyjnym
wyswietlaczem 7-segm :)
To dopiero bylo pisanie programow :)
pzdr.
j.