Odp: Ciągle "porządkuje" Pulpit

Autor: Darecki <mialgosi_at_polbox.com>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 17:49:07 MET DST

Użytkownik Piotr Jaworski <pj167146@students.mimuw.edu.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.9910131204540.1945-100000@red03.mimuw.edu.pl...

Oprocz tego zaopatrz sie w WinBoost98, tam jest taka opcja do ciaglej
aktualizacji pulpitu (i mozna to wylaczyc). Poza tym mozna pobawic sie
mnostwem szalonych ustawien.
Piter

Dzięki za informacje, ale mam program "PACT 12 GHOSTS", który nie tylko
zapamiętuje układ ikon na Pulpicie, ale goli, p*doli, krawaty wiąże, usuwa
ciążę i robi wiele innych rzeczy. Problem w tym, że teraz muszę uruchamić go
po każdy odswieżeniu Pulpitu przez Windę, a wcześniej tego nie było. Nie mam
też zainstalowanego żadnego programu obsługi karty graficznej, jedynie goły
sterownik. To musi być coś skopane w rejestrze, ale nie wiem, co i gdzie.
Pozdro
Darecki