Okipage 4w 6w i Płatnik ZUS

Autor: Adam Konojacki <adam_at_bms.szczecin.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 10:04:17 MET DST

Czy ktoś używa do wydruków formulaży z Płatnika ZUS drukarki OKIpage 4w lub
6w. Przymierzam się do kupna takowej i chciałbym mieć 100% pewności ze nie
ma żadnych sęków. Dokładnie chodzi mi o to czy wydruk w pełni mieści się na
kartce. Dla przykładu powiem że drukarka HP DJ 400 ma problemy z
pomieszczeniem wszystkiego na stronie, nie drukuje ramek narożnikowych. ZUS
nie chce przyjmować takich wydruków. Wiem że problem leży po stronie
drukarki (sprzęt lub stery), ponieważ po podłączeniu HP 690 wszystko idzie
jak trzeba.

Adam
adam@bms.szczecin.pl