Re: spowolnienie PC

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_polbox.com>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 05:31:19 MET DST

Luki napisał(a) w wiadomości: <7tfj17$ocu$1@helios.man.lublin.pl>...
>Szukam programu do spowolnienia kompa z prockiem K6
>
>Mam problem przy ściąganiu sprzedaży z kasy fiskalnej pojawia się błąd:
>"przekroczony czas oczekiwania na dane". Czas został już zwiększony w
>programie do komunikacji z kasą fiskalną ale bez rezultatu.

1. Jest taki pliczek AMDBPOFF.sys pewnie na www.strefa.com.pl, który się
wrzuca jako pierwszy do config.sysa.
2. Można używać spowalniacza programowego np: moslo czy bremze
3. Programy w Turbo/Borland Pascalu/C++ można podłatać odpowiednim
patchem
4. Programy w Clipperze powinien podłatać sam programista.

5. A ja podejrzewam coś innego. Jeśli program uruchamiasz:
- w okienku dosowym Windows
- z serwera Novell Netware z klientem 32-bitowym
to możesz mieć kłopoty w komunikacji z kasą. Zalecane uruchamianie
klienta
16-bitowego i odpalane programu z wiersza poleceń bez ładowania GUI.

Napisz coś więcej o konfiguracji, może potrzebna będzie inna rada.

--
Zazwyczaj rzeczy praktyczne są ŁADNE. Rzeczy PIĘKNE bywają
niepraktyczne.