Zwisy W98PL podczas startu

Autor: Andrzej Wróblewski <andrew_at_katowice.home.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 01:17:59 MET DST

Witam :)
Mam taki problemik, który staje się od dłuższego czasu dość upierdliwy,
mianowicie:
Posiadam W98PL, sprzęt to: PII350 128MB RAM, płyta główna Shuttle BX,
HDD 6,5 GB IBM i 500MB SEAGATE, DVD PIONEER 103S, Monitor 15" 57i LG,
grafika ASUS AGP 3400 TNT.

Co jakiś czas po załączeniu kompa ten się zwiesza podczas startu i tylko
podczas startu, potem zawsze wszystko jest OKi. Wygląda to tak, że kiedyś
się zwieszał, potem było kilka tygodni spokoju, teraz znowu zaczął.
Podkreślam, iż dzieje się to tylko podczas załączania go po dłuższej
przerwie np kiedy rano załączam go poraz pierwszy. Może coś ze ssaniem i nie
może udpalić ;))
Podczas załączania po krótszej przerwie zawsze wszystko jest OKi.
Zaznaczam, że nie występuje to zawsze ale na jakieś 85%.
Co najciekawsze objawy zwisów w każdym okresie były inne. Pare tygodni temu
tradycyjny niebieski ekran (wyj.kryt.) potem kilka tygodni spokoju. W
zeszłym tygodniu wystąpował "błąd ochrony systemu windows, proszę ponownie
uruchomić komputer". Teraz, o ile wystąpi ten problem, to wygląda to w ten
sposób, że ładuje się już pulpit i wywala "explorer wykonał niedozwoloną
operację itd" i to tylko za pierwszym razem.
Ludzie co to może być. Chcę nadmienić, że co do jednego jestem chyba
pewien - nie jest to wina jakiegoś nowo zainstalowanego softu.
Podejrzewałbym raczej sprzęt, ale pewności nie mam. Sprawdziłem wszystko
Checkitem ver.5.0 oraz Micro-Scope ver. 6.03 i nic nie wykazało.
Prosiłbym o jakieś przemyślane sugestie, a może komuś wydarzyło sie coś
podobnego, przecież z tą Zgrozą nigdy nic nie wiadomo.
Z góry thx za odzew.

P.S. Jeśli ktoś jest naprawdę pewien o co tu chodzi to prosiłbym przede
wszystkim o informację na priva, gdyż nie subskrybuję tej grupy.

--
Pozdrawiam Andrzej Wróblewski
                    GSM SMS: 48603877157@text.plusgsm.pl