Re: Slimaczacy sie AVerMedia TV-Phone

Autor: Titus <titus_at_priv1.onet.pl>
Data: Wed 13 Oct 1999 - 00:00:05 MET DST

AudioTechnica napisał(a) w wiadomo?ci:
<7t8kjd$203c$1@newssvr03-int.news.prodigy.com>...

>Moja winda przezyla juz o wiele wiele wiecej niz 90% reszty wind
>na swiecie, stoi sobie juz prawie 1.5 roku (install 08.07.1998) i
>przezyla dwa overinstall'e oraz jeden upgrade (do 98SE).
To nie jest to już ta sama Wnda tylko całkiem nowy twór. Radziłbym ciach
windows i Program Files reinstall od razu do 98SE. Zadam ci pytanie, to
twoim zdaniem daje taki "overinstall" ?
Przyznam ci się że moja winda też do młodych ne należy ale jak mi się kiedyś
Fat posypał i znkneło klkanaście plików w katalogu Windosw to już jej nie
reanimowałem. A W95 małem ponad 1,5 roku bez reinstalacj (OSR1 oczywiście).

             Michał Chrystianowicz
titus@friko.onet.pl