Odp: Pytanie z informatyki - pomocy !!!

Autor: Reggi <reggi_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 21:45:54 MET DST

C64 is shit!!!

Atari 65XE forever!!!

I takie tam :-))

Kiedyś bawiłem się muzyką, niestety nie miałem keybordu MIDI, więc
usiłowałem coś stworzyć z tego co oferowało mi małe atari. Nawet napisałem
program samplujący dźwięk z magnetofonu do komputera. Tyle, że nie zawsze z
tą samą prędkością odtwarzał, co nagrywał. Ale jakość CD (z takim małym
defektem - walec go przejechał :-)) Potem napisałem coś w rodzaju trackera,
program umożliwiający z przygotowanych wcześniej próbek dźwięku (nie sampli,
ale odpowienio przygotowanych obwiedni, dobranych częstotliwości itd.)
tworzyć coś w rodzaju muzyki. Ale dopiero gdy kupiłem program Chaos Music
Composer, a potem nakładkę an niego z samplowaną perkusją, "poczułem się jak
ktoś zupełnie wyjątkowy" :-)) Ale była bajka...

Kończę, bo z tych sentymentów zapomniałem po co odpaliłem komputer :-)))

Marek REGGI  Reinowski
reggi@poczta.onet.pl
Nieoficjalna Strona Kompanii Reprezentacyjnej Wojska Polskiego
http://www.republika.pl/reggi
Strona WWW w 5 minut - za darmo - http://wizytowka.pl