PS2 Rate - jak to działa ???

Autor: Tomek Floyds <floyds_at_klienci.pkobp.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 21:48:32 MET DST

Właśnie zainstalowałem PS2 Rate, chyba w wersji 0,4. No i nie wiem jak
sprawdzić czy podniesienie do 200 daje efekt i czy to w ogóle działa.
Jak podniosłem do 200 i wcisnąłem OK program poinformował że nowe ustawienia
są OK.
Uruchamiam ponownie i co widzę?
Znów stare 80.
No i nie wiem, czy zmiany są dokonywane czy nie, bo za każdym razem kiedy
uruchomię ps2 rate to są stare (chyba domyslne) 80.

Jakieś sugestie.?.

--
Tomek Grabowski (FLOYDS)
floyds@klienci.pkobp.pl