Re: Lo-Level Format -> CONNER

Autor: ALGI <planes_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 19:55:18 MET DST

Dnia Sat, 9 Oct 1999 22:01:15 +0200, "Airwolf" <airwolf@astercity.net>
napisał(a):

>Jest na stronie Seagate'a!
>ftp://ftp.seagate.com/techsuppt/seagate_utils/sgatfmt4.zip
Już mam...

>Już po raz chyba 4'ty udzielam tej odpowiedzi na to pytanie na tej grupie...

>(No może po raz drugi jeśli chodzi _jedynie_ od Conner'y)
Oj.. o Conner'ach to już tu dawno nie było...
Co do Seagateów to nie jestem pewien czy będzie działał ten programik....

>a, przecież ty trzymasz wszystkie posty u siebie na dysku
Oczywiście - lepsze to niż DejaNews.. ale tobie to rybka skoro masz stałe
łącze....
>i masz taki "fajny" czytnik i nie mogłeś przeszukać postów z tej grupy?
Oczywiście że mam... na pewno lepszy niż Twój :P

>(przynajmniej postów od początku sierpnia...)
>;)
... a oprócz tego to przecież wiesz że jestem leniwy ;)))

--
ALGI                                  GALERIA SAMOLOTÓW
planes_at_ulgo.koti.com.pl           http://planes.koti.com.pl