Re: Jaka predkosc ?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 19:35:35 MET DST

On Tue, 12 Oct 1999 15:20:22 GMT, "LeV" <lev@hyperreal.art.pl> wrote:

>Czy nagrywarka Philips PCA460RW (CDRW 400 Series)
>wypala komus plytki RW x4 ?
>U mnie jedzie na najnowszym GRI_MCC.dll ver. 3.00.260 pod wszystkie programy
>CeQuadrat i za nic nie moge CD-RW wypalic x4.
>Z NeroBRoom jest podobnie, tylko ze chyba na innym driverze, ale tez RW tylko
>x2.
>Czy ta nagrywarka ma w ogole mozliwosc wypalania RW x4 ?!?!?

Jesli nagrywarka ma 4x RW to musisz miec jeszcze plyte RW z napisem
4x, moja Yamaha 4416S nie chciala wypalic innej plyty RW niz taka z
napisem 4x, w owym czasie tylko plyty Yamahy mialy taki napis ;))).
Potem pojawily sie jakies TDKi, ale juz nie mialem tej Yamahy.
A koles ktory ode mnie ja kupil nagrywa RW 4x na jakis noname, z tym
ze mowil ze nie na kazdym sie da ...
Jak byla zla plyta po prostu nagrywarka automatycznie przelaczala sie
w tryb 2x.

Ale nie wiem czy ten Philips ma 4x ... nie widzialem go na oczy ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef@kki.net.pl - from Swidnik