Problem z narywaniem CD.....

Autor: Sakowicz Krzysztof <sakowicz_at_express.lodz.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 17:51:15 MET DST

Pomozcie bo mam problem z prawidlowym skopiowaniem plyty CD na ktorej
jest pierwszy track z danymi a nastepne to tracki audio. Po skopiowaniu
programem WinOnCd 3.6 (opcja CD COPY) otrzumuje plyte CD AUDIO, tzn.
komputer widzi pierwszy track jako track audio. Co robie zle? Prosze
pomozcie - mam juz dosc marnowania plyt CD.