Odp: Odp: Jaki proc do ASUS TX97E ?

Autor: Robert Polkowski <rpol_at_kki.net.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 17:06:17 MET DST

Użytkownik Łukasz Bromirski <L.Bromirski@gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3801A579.7BA10258@gazeta.pl...

> Jak z chłodzeniem, tzn. do ilu Ci się procek rozgrzewa?
>
> Łukasz Bromirski Dział Telekomunikacji, Agora S.A.
> l.bromirski@gazeta.pl

Zaczne od tego:
wentylator plus radiator standardowe (jakies za 10zł) + pasta silkonowa,
napiecie nie podnoszone tzn. chyba 2,4V dla tego modelu,
temperaura, pomiar czujnikiem na plycie, czujnik wlutowany orginalnie pod
podstawka od proca, normalnie ok. 45st.C przy obciazeniu (kompresja mp3,
gierki po kilkudziesieciu minutach) ok 52st.C, po przekroczeniu 54st. zwiech
windy ale tylko w bardzo gorace dni (25-26st. w pokoju) oczywiscie przy
pelnym obciazeniu.
Sam sie dziwie, ze ten proc tak sie dobrze podkrecil, moze dlatego ze chodzi
na 83 FSB zamiast 100 FSB wedlug fabrycznych ustawien.

Robert Polkowski rpol@kki.net.pl