Odp: Wentylator ma dmuchać czy zasysać ?

Autor: Siara Szarzewski <siara_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 02:14:42 MET DST

: A może by tak klimatyzację w obudowie umieścić? ;-)
:

....btw tej klimatyzacji...

pod koniec roku 98 chodzilem po sklaepach szukajac dodatkowego wiatraka
duzego,aby go zamontowac na Balerona 300a ktrory mial smigac jako 450 (po
podkreceniu napiecia o 0,2V)> tak wiec pwenego razu pojawilem sie w jednym
sklepie i tam pytam sie o wiatrak. Gosciu mowi ze nie ma ale jednoczesnie
zapytal, czy mi sie w zasialczu spalil ?? - ja mu odpowiadam ze nie - to ma
byc pod balerona przetaktowanego. Na to on ze na tej zasadzie prockow
kreconych sie nie chlodzi - tzreba kupic system chlodzenia kriogenicznego
(dokladnie tak powiedzial) - ktory w/g niego kosztuje .. (tu podal cene -
nie pamietam jaka ... ale byla to rownowaznosc dwoch PII450). Na to ja sie
go zapytalem to przeciez ja podkrecam zeby sie zblizyc do 450 a jak mam
wydac tyle kasy na system chlodzenia to juz osbie kupie oryginalne PII i po
bolu....na to nie umial mi odpowiedziec......

ogolnie bardzo lubie goscia... kiedys poszedlem znow do niego bo szukalem
kart multinetu i jak sie zapytalem czy jest karta M-net Callback on mi
odpowiedzial ze... gier nie prowadzi.......
..ludzie jednak maja niezle nasrane... :)))))

--
'zdrowienia :)
Siara Szarzewski