Re: Ceny pamieci ???

Autor: Piotr Pastuszka <starosta_at_mikrus.pw.edu.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 16:48:11 MET DST

Użytkownik Tomasz Wandachowicz <tomazzo@polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:19991012114923Z415801-17748+20835@mercury.newsgate.pl...
> Powody są dwa zupełnie banalne.
> W zeszłym roku przeszacowali popyt na pamięci i dlatego sam kupiłem sobie
64
> za ok. 180 zł
> W tym roku natomiast nie doszacowano popyt

z tym si moge zgodzic ale co do trzesienia ziemi to raczej nie bo tam sie
nie produkuje pameci , glownie Japonia i KOrea i tyle moze pojedyncze
zaklady jeszcze gdzies ale to jest rzadzaca czolowka

, a po drugie trzęsienia ziemi w
> tamtym rejonie unieruchomiły wiele fabryk produkujących właśnie pamięci
> To tyle
> Polecam jedno z wrześniowych wydań dodatku do Gazety Wyborczej 'Gazeta
> Komputer' świetna analiza

nie czytalem ale nie wierze ze trzesienie ziemi ma cos wspolnego zwazywszy
ze ceny zaczel rosnac przed trzeseiniem

PiotrP