Nt i drukarka

Autor: Wojciech Laskowski <wlask_at_mamut.isi.wat.waw.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 16:15:25 MET DST

Mam nastepujacy problem z drukarka HP600 i systemem NT. Otorz drukarka
ta podlaczona jest do komputera pracujacego pod systemem Windows98.
Chcialbym ja zainstalowac na swoim komputerze pracujacy w tej samej
sieci lokalnej pod systemem NT Stacja Robocza. Jednak kazda proba
wydrukowania chociazby strony testowej konczy sie porazka. Wyswitlany
jest komunikatu: "Nazwa pilku, nazwa katalogu lub skladania etykiety
woluminu jest nieprawidlowa".
Czy moze ktos mi pomoc w rozwiazaniu tego problemu?