HP610 i 710-pytanie

Autor: Robert Tadeusz Wrebiak <rwrebiak_at_elektron.elka.pw.edu.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 13:42:15 MET DST

mam pytanie dotyczace tych drukarek, nie wiem czy szarpnac sie na drozsza
710 czy kupic 610. wykorzystanie domowe, wydruki typowo studenckie.
co dostane placac ok 200 wiecej, szybkosc jest dla mnie bez znaczenia,
skupiam sie raczej na jakosci/niezawodnosci/kosztom_eksploatacji (choc
raczej nastawiam sie na napelnianie domowym sposobem)
dzieki z gory
ps przejrzalem archiwum grupy, ale nie bylo takiego pytania (na 70%;))
pozdrawiam

--
 Robert Wrebiak