Re: Philips CDRW400

Autor: LeV <lev_at_hyperreal.art.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 12:09:52 MET DST

Mis <krzyre@box.43.gnet.pl> wrote in message
news:7tutbe$2vb$1@Waldemar.mat.uni.torun.pl...
> Użytkownik Marcin Spychała <birdy@quake.org.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:djtM3.610$%3.11376@news.tpnet.pl...

> No to słyszysz: ja jestem przychylnie nastawiony do tego modelu. Mam
> znajomego w sewisie hurtowni, który rozbierał tą nagrywarkę - okazało się,
> że jest to nagrywarka.... Yamaha w obudowie Philipsa. Sam ją właśnie kupuję.

PCA460RW - 4x/4x/16x - czy na wszystkich krazkach CD-RW powinna wypalac x4 ?
wlasnie....wina driver`ow albo czegos innego, ale u mnie na CDRW Basf`a wypala
max x2 (?)
o co tu chodzi ?

--
Andrzej "LeV" Staszewski                /Tracker Music Club/
mail: lev_at_hyperreal.art.pl (ORBS)  http://www.hyperreal.art.pl/tmc/