Re: Zabezpieczanie plików *.exe

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 10:24:16 MET DST

> Chcę zakodować plik wykonywalny tak, by po próbie otwarcia pojawiało się
> pytanie o hasło, po jego wprowadzeniu program się uruchomił, ale nadal
był
> zabezpieczony - tzn. ponowne uruchomienie wymagało by ponownego
wprowadzenia
> hasła. Algorytm kodowania nie musi być skomplikowany, plik nie będzie
> otwierany na siłę.
> Gdzie tego szukać ? Może ktoś ma takie coś, to proszę na priva.

Pisz list błagalno-dziękczynny na priva to poszukam i jak znajdę to Ci
podeślę. Gdzieś AFAIR mam coś dokładnie takiego jak piszesz, niestety
niektóre programiki albo wszystkie (już nie apmiętam) się nie uruchamiały
po zabiegu. Ale możesz spróbować.

Pozdrawiam,

Piotr "Lodek" Hosowicz
Jestem współorganizatorem
Zlotu Programistów Delphi w Ustroniu'99:
http://friko2.onet.pl/war/zjazd/Ustron/index1.html
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl