Re: K³opoty z DVD LG.

Autor: Krzysztof <kris_at_oke.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 09:19:16 MET DST

Jezeli Ci to cos pomoze to opisze Ci moja sytuacje.
Kupilem ostatnio DVD LG 8x/40x (bodajze 8080B). Puscilem sobie na nim
Microcosmos. Bylo OK. Pomyslalem i kupilem dwa filmy - Zabojcza Bron 4
(jedno-warstwowy) i Ronina (dwu-warstwowy). Zabojcza Bron chodzila bez
problemow. Ronin nie byl w ogole rozpoznawany przez naped (nie bylo w ogole
widac plytki). Myslalem, ze to wina plytki i wymienilem na inna kopie -
sytuacja sie powtorzyla.
Pojechalem wiec z napedem do serwisu LG do Sopotu, bo myslalem, ze wymaga
moze jakiejs korekcji czy regulacji. Po trzech dniach zadzwonilem do
serwisu, pani stwierdzila, ze naped odeslano do Warszawy prawdopodobnie w
celach wymiany. Tak wiec teraz czekam na odbior nowej sztuki z serwisu.

Pozdrawiam
    Krzysiek