Re: Abit BE6 i Asus P3B-F

Autor: <arekarek_at_my-deja.com>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 06:21:10 MET DST

Ja uzywam Abit BE6 . Jestem bardzo zadowolony. Nie mialem ani jednego
problemu. Abit BE6 ma ta zalete ze mozesz uzywac dyski twarde ATA66
wykorzystujac ich pelna szybkosc. Abit BE6 ma dwa wejscia na ata33 i dwa
wejscia na ata33 daje to wiecej mozliwosci przy instalowaniu twardych
dyskow i cd romow pracujacych w IDE. Hard drive ATA 66 jest prawie tak
szybki jak SCSI a duzo tanszy. Dodatkowo dostajesz diode termiczna ktora
mozesz podkleic w dowolne miejsce do monitorowania temperatury. Pierwsze
modele Abit BE6 mialy klopoty z BIOSem dla dyskow ATA66 ale mozna zrobic
upgrade BIOSu i nie ma problemu. Slyszalem o wielu problemach AsusaP3B-F
na liscie dyskusyjnej Asus... kazda plyta ma wady i zalety . Ja
zdecydowalem sie na Abita i nie zaluje, mam PIII450 ktore chodzi bez
problemu na 540MHz. Wez pod uwage MSI MS6163Pro 440BX jezeli jest
dostepna w Polsce jest to rewelacyjna plyta do podkrecania i dla
przecietnego uzytkownika , bardzo stabilna, na wielu hardware web sites
polecana jako najlepsza- w podobnej cenie jak Abit czy Asus. Musisz
zdecydowac czy chcesz podkrecac czy nie... sa jeszcze inne dobre plyty
                                                               arek
PS
Sprawdz ceny w USA zebys mial porownanie : www.pricewatch.com -
wyszukiwarka najtanszych cen!!!