Jaki papier do wydrukow w HP?

Autor: Arek Piotrowski <arekp_at_darmo.alter.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 01:09:21 MET DST

Na jakim papierze drukujecie, poniewaz ostatnio zakupilem HP 710c i nie
wiem... Zostalo mi jeszcze troche polspeeda i nie wiem czy wtedy sie
szybciej zuzywa tusz czy cos jak sie drukuje na takim wlasnie, bo przy
zakupie drukarki kupilem tez boedera ink-jet paper, ale jak porownalem to
nie ma w sumie zadnej roznicy pomiedzy jakoscia wydruku, przynajmniej tekstu
i prostej grafiki....
Co sadzicie?

--
<< Arkadiusz Piotrowski <-------------------> http://www.arek.cp.pl >>