Re: jaka to karta sieciowa?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl>
Data: Tue 12 Oct 1999 - 00:57:58 MET DST

On Mon, 11 Oct 1999 11:10:48 GMT, wierzba@zsmeie.torun.pl (Krzysztof
Wierzbicki) wrote:

>Moglbys przeczytac caly post, i potem cokolwiek odpowiedziec.
>A najlepiej jesli (TY) bys go najlepiej nie czytal (po co masz
>marnowac czas na glupie i bezsensowne odpowiedzi)

A ja sie jeszcze raz pytam: jaki to problem? Odpowiedz na swoje
pytanie zawarles w tymze pytaniu - wyszczegolniles wszystkie dane
potrzebne do identyfikacji producenta i typu karty. Wszystko jest w
aktach, jak mawial doktor Lecter :-)

Ale dobra, nie bede Hannibal i rzuce podpowiedz:
www.fcc.gov
Pod tym adresem znajdziesz strone Federal Communications Commision,
ktora zajmuje sie m.in wydawaniem certyfikatow zgodnosci z normami
dla wszelakiego elektronicznego szmelcu (FCC-ID wlasnie). Gdzies tam
jest wyszukiwarka. Nie powinienies miec problemow ze znalezieniem
producenta, a dalej to sobie chyba poradzisz.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy@friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--