Re: Problemy ze skryptem do TPSA

Autor: Szymon <simon10_at_polbox.com>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 22:32:07 MET DST

orginalna informacja z TPSA
Kłopoty z połączeniem ?

    Z powodu modyfikacji urządzeń obsługujących dostęp do internetu za
pomocą numeru 0-20-21-22 niektórzy użytkownicy
tego numeru mogą napotykać na pewne kłopoty wynikające z konfiguracji
użytkowanych przez siebie modemów. Kłopoty
mogą napotkać głównie posiadacze modemów "ZOLTRIX" oraz "ZOOM". W celu
usprawnienia pracy wymienionych
modemów należy dokonać zmiany ich ustawień zgodnie z poniższymi wskazówkami:

    Ustawienia - "ZOLTRIX"

    1. Otwórz Panel sterowania
    2. Otwórz okno Modemy
    3. Wybierz Właściwości modemu, którego używasz do łączenia się z
internetem
        (Otworzy się okno z dwoma lub trzema zakładkami)
    4. Wybierz zakładkę Połączenie
    5. W obszarze otwartego okna wybierz przycisk Zaawansowane
    6. W polu Dodatkowe ustawienia wpisz string:
       N0S37=14 lub N0S37=14S91=15
    7. Pozamykaj wszystkie otwarte okna, za każdym razem potwierdzając
zmiany przyciskiem OK

    Ustawienia - "ZOOM"

[...]
       +MS=56
    7. Pozamykaj wszystkie otwarte okna, za każdym razem potwierdzając
zmiany przyciskiem OK

    Mamy nadzieję, że po wprowadzeniu powyższych poprawek Państwa połączenia
internetowe będą przebiegały
bez zakłóceń. Zarówno obecna jak i poprzednie modyfikacje naszego sprzętu są
przeprowadzane przy użyciu
najnowszych dostępnych technologii i urządzeń. Wszystkie tego rodzaju
działania mają na celu poprawienie
jakości, szybkości i dostępności połączeń internetowych dla stale rosnącej
liczby naszych Klientów.

Nocą taniej

    Od dnia 1 kwietnia 1999 roku wprowadza się promocyjną stawkę uzyskania
dostępu do sieci telekomunikacyjnej krajowej
w wysokości 0,99 zł plus 22% VAT. Promocja obejmuje abonentów, którzy będąc
klientami TP S.A. jednokrotnie zmienili
operatora stacjonarnego sieci publicznej i obecnie będą korzystać z sieci TP
S.A. Warunkiem ponownego uzyskania
dostępu do sieci po cenie promocyjnej jest terminowe uiszczenie przez 1 rok
opłat za usługi telekomunikacyjne świadczone
przez TP S.A. w okresie poprzedzającym zmianę operatora. Promocyjna stawka
za uzyskanie dostępu do sieci publicznej
obowiązuje do dnia 31 grudnia 1999 roku.

<3806337a.10357189@news.polsl.gliwice.pl>...