Canon BJC-210 i Word97

Autor: Zenn6 <zdzis666_at_box43.gnet.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 22:04:42 MET DST

Witam.
Mam problem: ostatnio zainstalowalem (wreszcie) worda97.
Wszystko jest ok. tylko ze przy wydruku zamiast polskich czcionek
pojawiaja sie kratki (puste pola). Przeinstalowalem drivery od drukarki
i nic! Zainstalowalem jeszcze nowsza wersje worda i nic.
To na pewno jest wina worda gdyz drukowalem w innych programach
i wszystko jest ok. (czcionki mam TrueType i w wiekszosci CE)
Co zrobic ?
p.s. nie wiem czy sie zglaszam na dobra grupe wiec w razie czego sorry :)

Pozdrawiam - Zdzichu
zdzis666@box43.gnet.pl