Problem z Nero BurningRom

Autor: Wu-Brat <airman_at_priv3.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 18:12:58 MET DST

Mam ten program w wersji 4.0 02 ...
Podobno jest dobry tylko jedno ale.... nie widzi mojej nagrywarki....
Nagrywarka jest IDE i widzi ja jako zwykly CD-rom co z tym zrobic....
Jesli daje aby rozpoznal CD-recorder to znajduje jakies virtual device i nic
wiecej.....

Nagrywarka jest sprawna, bo nagrywalem przy pomocy CDRWIN, ale cos ostatnio
zaczal sie kaszanic i zrezygnowalem....
Ktos moze polecic jakis dobry program ?

Jakies sugestie ? Bede bardzo wdzieczny za pomoc w rozwiklaniu tego problemu

Odp. na priv. airman@friko3.onet.pl
Wu-Brat