Re: HDD IBM DJNA 9.1GB - dlaczego nie startuje ?

Autor: Przemyslaw Popielarski <premax_at_hotmail.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 16:16:28 MET DST

news:3801BDB7.14738DF5@gazeta.pl...
> Norton, Eksplorator Windows
> Nie wiem czy dobrze rozumiem ? Zrobilem to
> tak jak zwykle 'format d: /s'.

Jesli miales ten dysk podlaczony jako drugi w momencie zakladania na nim
partycji, to prawie na pewno fdisk nie ustawil Ci jej aktywnej, bo tego nie
umie. Wejdz do fdisk, przelacz na drugi dysk, zobacz czy ma literke 'A'
(tak jak pierwszy dysk). Jesli nie ma, to odlacz pierwszy, uruchom fdisk i
zrob partycje aktywna.

--
./ premax
./ premax@hotmail.pl, premax@abe.com.pl