Re: HDD IBM DJNA 9.1GB - dlaczego nie startuje ?

Autor: Mops <rafal_at_ipis.zabrze.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 15:48:45 MET DST

Witam

Tez ostatnio kupilem to cudo i troche mnie to nerwow kosztowalo, ale
teraz wszystko gra.

Problem wynikal z tego ze moja plyta fic503+ nie obsluguje 66 i trzeba
progranowo wylaczyc ta funkcje

Jest taki program ibmata66, ktory to robi. Uruchamiasz go w dosie,
restartujesz komputer (wylaczasz na kilka sekund) i powinno chodzic.

Jezeli twoja plyta daje sobie rade z 66 to nie wiem o co chodzi.

Mam jedno pytanko, jezeli ci to cudo zadziala to powiedz czy chodzi on
plynnie czy od czasu do czasu strzela.

Zmienilem dysk niedawno i zastanawiam sie, a raczej 7 zmysl mi mowi, ze
tym razem chyba wydalem pieniadze w bloto

Pozdrowienia rafal