Re: Dysk 1.2 gb i baardzo stary komputer.....

Autor: Artur Leminski <wizard_at_r1.pam.szczecin.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 13:01:32 MET DST

zalezy jakiej firmy masz dysk - jak wd - to zassaj sobie EZ-drive - on
umozliwi Ci wykorzystanie calosci dysku. Ale jak masz na plycie
kontroler EIDE PCI, to nie powinien miec juz z tym klopotów.
Generalnie idz na strone do producenta dysku i tam z pewnoscia
znajdziesz odpowiedni progam za free.

--
Artur Leminski
R9/R11 Website Manager