Odp: Napelnianie Lexmark 3200

Autor: Bodzio <alcar_at_priv3.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 13:00:36 MET DST

Cześć!
Ja napełniałem Lexa 3200 tuszami Inkpolu. Czarny jest do d..., rozmazuje się
i jest blady, kolory natomiast są ok. Ważne jest, aby napełniać zaraz po
skończeniu atramentu i nie nalewać "pod korek". Następnym razem spróbuję
tyszy Inkteca.

Bodzio

Użytkownik Miron <miron@dcc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3800665d@news.vogel.pl...