Niezidentyfikowana MIO

Autor: PeeM <miedzin_at_figaro.ae.katowice.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 13:09:02 MET DST

                                Hey!

Moze ktos tutaj bedzie w stanie mi pomoc (zawsze trzeba miec nadzieje :))

Posiadam blizej niezidentyfikowana karte MIO. Jedyne co o niej wiem,
to to co nadrukowane - czyli symbol RTX-138. Niezbyt to dobry punkt
zaczepienia, przynajmniej dla mnie :( Karta ma 2 porty LPT (podobno
EPP, jeszcze nie sprawdzalem) i tylko te porty. Na chipach pisze ASP.

Niestety nigdzie nie ma nadrukowanego opisu zworkologii :(( A to jest
to czego bym potrzebowal. Sa dwie grupy zworek, jedna (5 szt.) sluzy
do ustawiania przerwan (to akurat jest napisane), ale zostaje jeszcze
druga (6 szt.).

Ktos moze ma jakies pomysly, gdzie szukac, ew. moze ktos ma materialy
zrodlowe? Bardzo bylbym wdzieczny.

                                PeeM