Re: Jak sie tego pozbyc ???

Autor: Paweł R. Nadolski <xyzYogurt_at_pitow.wroc.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 12:32:34 MET DST

Jacek Kuchta <cacek@mercurius.pl> wrote in article
> No ale wlasnie to nie bardzo dziala. W samym Polices nie ma zadnej
> wartosci tylko sa Network i Ratings. W Ratings byla wartosc Key ale
> skasowanie jej nic nie dalo - MiSIE dlaej pyta o haslo opiekuna
> nawet po jego reinstalacji.

Rebootałeś bezpośrednio po skasowaniu? Jeśli tak i dalej kicha, to się
poddaję, bo u mnie SOA#1 i nie wiem gdzie dalej tego szukać.
A może masz jakiegoś ZAKa lub inne Policy odpalone i po sieci klucz się
odtwarza przy starcie windy?

Pozdrawiam

--
Yogurt             "xyz" to zmyłka ~;-) mailto:xyzYogurt@pitow.wroc.pl
TiO-511 3.45 - TiO, kaTiOn, TelekaTiOn -> To i Owo na pl.comp.os.win95