Chyba padla mi plyta :-(

Autor: ADA$ <adam34_at_priv7.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 12:28:48 MET DST

Jakis miesiac temu kupilem sobie plyte FIC VA503A no i bylem
szczesliwy. Wszystko gralo az milo. Niestety w piatek przestalo.
Komp chodzil jakas godzinke az tu nagle przy kopiowaniu z cd na dysk
wyskoczyl komunikat 'sciezka xxx na dsyku C: nie istnieje'. Zdziwilem
sie ale chcialem wpisac sciezke recznie. I co dalej? Zwis. Zdziwiony
jeszcze bardziej ale nadal nie przejalem sie tym zbytnio tylko
wcisnalem reset. Wyskoczylo mi 'nieprawidlowy dysk. wymien dysk i
nacisnij dowolny klawisz'. Pomyslalem, ze stary seagate wyzional ducha
i bede mial okazje wymienic go na cos wiekszego. Nadal jeszcze
spokojny wsadzilem dyskietke startowa i zrestartowalem. Wtedy ujrzalem
komunikat 'Blad We-Wy. Wymien dysk i nacisnij dowolny klawisz'. Na
wszelki wypadek sprobowalem jeszcze odpalic z innego twardziela i tez
porazka.
Bios wykrywa wszystkie dyski i wyglada ok. Przetaktowany nie byl
(jeszcze).

I co Wy na to? Pewnie padla plyta, co przykre po miesiacu niezbyt
intensywnej eksploatacji. Mialem juz w swoim blaszaku wiele
podzespolow niemarkowych lub firm niezbyt renomowanych i _nigdy_ nic
nie padlo. A najwiekszy problem w tym, ze kupowalem ja wysylkowo.

Jezeli ktos ma jakis pomysl albo spotkal sie z takimi objawami to bede
wdzieczny za info.

ADA$
adamur@box43.gnet.pl