DVD i okropny dzwiek - wina marnej karty graficznej?

Autor: Enio <tkobosz_at_mp.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 11:29:18 MET DST

Witam,

Mam taki problemik:

Celeron @450, AsusP2B 1005, 64MB, S3Virge, SB-AWE-64,
DVD Samsung 6x, odtwarzacz = Power DVD 2.0

Odtwarzam sobie filmik (Mikrokosmos), obraz jest OK, plynny,
ale za to dzwiek po prostu fatalny, jak przez telefon, przerywany.... syf!

Co jest przyczyna?
NA PEWNO NIE moc procesora, bo kolega ma:

Celeron @400, AsusP2B 1009, 64MB, Voodoo3, SB-Live!,
DVD Samsung 6x, odtwarzacz = Power DVD 2.0

i u niego obraz i zwlaszcza dzwiek jest po prostu idealny!

Wydaje mi sie, ze przyczyna moze byc moja denna karta graficzna,
poniewaz jakosc dzwieku zalezy od glebii kolorow pulpitu
(przy 24-bit - tragedia, przy 8-bit - kiepsko, ale da sie wytrzymac).

Sztuczka z wpisaniem w system.ini:
[display]
busthrottle=1

nie pomaga na w.w. zaburzenia
(za to pomaga na przrywanie dzwieku przy scroll-owaniu okienek).

Pytania - czy ktos mial podobny problem?
Czy moze to byc wina starawego BIOSu 1005 do Asus P2B?
A moze to wina SB-AWE 64?

Pozdrawiam,

Enio