Re: Odp: Najlepszy modem - (bylo Modemy Zoltrixa)

Autor: Łukasz Bromirski <L.Bromirski_at_gazeta.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 10:37:09 MET DST

ooshy wrote:

> hem... 4-4,5 kb/s zdarza sie... zadko ale jednak... przedewszystki transfer
> idzie jak buza z serwerow ftp.tpnet.pl najdziwniejsze jest to ze jeden plik
> mial kiedys predkosc 12kb/s myslalem ze padne ze smiechu jak to zobaczylem
> (modem zoltrix 33.6 vsp336i a predkosc wskazywal getright) ale zeczywiscie
> plik na dysku rusl nieprzecietnie szybko niestety po 3min modem sobie chyba
> przypomnial ze nie jest ISDN i transfer spadl do 3,2kb/s ale jak to bylo ze
> wyciagnal 12kb/s zastanawiam sie do dzis...

:)))))

Fajnie to brzmi, ale nierealne. CHYBA, że plik był plain-ASCII
i modem go kompresował, a sterownik pokazywał transfer
rozpakowanego....wtedy mogłeś mieć dużo więcej.

Tak naprawdę, realnie przy 57600 masz koło 4-5/5kB/s, nie
więcej. Bajdurzyć można oczywiście do woli ile to się
nie miało i gdzie..

Łukasz Bromirski Dział Telekomunikacji, Agora S.A.
                                         l.bromirski@gazeta.pl