Re: Wydrukować ? Wydrukować !

Autor: Zmechu <zmechu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 09:58:04 MET DST

>Przesyłam dwa załączniki z prośbą o wydrukowanie (może Ci się uda)

Uff...
Ufffff....
Uffffffff....
No już się uspokoiłem.
Złamałeś chłopie kilka zasad netykiety. Tak więc naucz się ich i
przestrzegaj
* na grupę nie wysyła się spamu
* na grupę nie wysyła się załączników
* a tym bardziej plików nieskompresowanych
Pomyśl sobie logicznie kogo obchodzą te 148kB śmieci które wysłałeś na
grupę.
tak więc:
po pierwsze: solidne ostrzerzenie
po drugie: *plonk*
po trzecie: spełniam Twoją prośbę. Wydrukowałem Twoje dokumenty (do pliku) i
przesyłam Ci na je priv. Format PRN, 1400dpi. Fajnie?
Artur

--
zmechu@poczta.onet.pl
http://www.zmechu.z.pl