Re: Odp: Notebooki komputerowe - Nagrodami w Konkursie Renault

Autor: Lodek <lodek_at_polbox.com>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 08:19:56 MET DST

> Czy to jest adres do
> Rady Jezyka Polskiego przy PANie ?
>
> O ile pamietam publiczne uzywanie obrazliwych slow, wyzwisk podlega
> karze na mocy tej Ustawy .
> Problem tylko, jak wycenic wyzwiska J.N.
>
> A moze sam sie dobrowolnie podda karze i wplaci 1000 zl na PCK ?

Jacuś, nad Twoją głową zbiera się poważna elektronowa burza, ostrzegam Cię
lojalnie. Właśnie od niedawna mam dostęp do sztywnego łącza. Obserwuję Cię,
smrodzie. Pilnuj się. Wynieś się z grup, które czytam a które są przez
Ciebie zalewane pierdołowatymi postami - czyli:
pl.comp.pecet
pl.biznes.wgpw
I nie puszczaj więcej cross-postów. Zbliża się koniec Twojej obecności na
polskich newsach ku radości całego polskiego usenetu.

Piotr "Lodek" Hosowicz
Jestem współorganizatorem
Zlotu Programistów Delphi w Ustroniu'99:
http://friko2.onet.pl/war/zjazd/Ustron/index1.html
Zajrzyj na moją stronę z freewarem:
http://www.mcsoft.stopklatka.pl