Pomocy. Problem z k. muzyczna S3 SonicVibes PCI

Autor: Joanna <asia79_at_ANTYSPAM.kki.net.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 21:11:00 MET DST

Kupiłam kartę muzyczną S3 SonicVibes PCI ExpertColor MED 6617.
Zainstalowałam i wydaje ona dźwięki, ale w czasie ich wydawania są trzaski.
Są to króciutkie zakłócenia ("pyk, pyk").
Zainstalowałam w95 i w98se jeszcze raz i to samo
Kartę podłączałam do wyjścia line out jak i speaker pod wzmacniacz.
Sprawdzałam też vibrą16 wszystko działało ok bez trzasków.

Trzaski nie występują przy odtwarzaniu plików midi, a tylko dziwięku "wav"
Czy ktoś może mi pomóc? Bardzo proszę :)

Mój sprzęt to: PII233, LX, 64MB, 3dfx violocity voodoo3, modem wew. zoom.

Pozdrawiam Asia.
Jeżeli to możliwe to proszę o kopie postu na adres: asia79@kki.net.pl