Re: :)

Autor: Maciej Biwejnis <macieq_at_bicomp.pl>
Data: Mon 11 Oct 1999 - 00:10:02 MET DST

Witam,

On Sun, 10 Oct 1999 15:03:31 +0200, Bartek Nagorny
<bnagorny@kk.kalisz.pl> wrote:

>Ciekawe czy naprawde tak robia w obawie przed intelem...
>BTW Napisz jak sie wszystko sprawuje, jakies zwisy, BSODy ? ;)) Probowales
>moze Win2K instalowac ?

Sprawuje sie calkiem dobrze, zadnych BSODow nie zaobserwowalem :).
Ciekawostka jest to, ze po prostu wymienilem plyte oraz procesor,
jeszcze nie przeinstalowywalem systemu (Windows 98) i o dziwo nic sie
nie sypie ani nie wiesza, zadnych konfliktow. Jedno jest pewne, przed
zmiana komputer mi sie _wieszal_ i plul BSODami, natomias po zmianie
jak reka odjal :). W2K jeszcze nie instalowalem (brak czasu) ale jak
tylko to zrobie to sie pochwale na grupie rezultatami.

Z powazaniem,
 Maciej Biwejnis