Odp: NetMeeting-pogawedki przez mikrofon

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 20:59:40 MET DST

> Powiedzcie mi jak mozna pogadac z kims za pomoca mikrofonu ,tak aby
slyszec
> glos rozmowcy. Podobno za pomoca NetMetting da to sie zrobic.Co musze miec
> jak mam to wszystko skonfigurowac? Bardzo bym prosil o odpowiedz.
> MarkX

Domyslam sie ze mikrofon, karte muzyczna (z mozliwoscia wlaczenia pelnego
dupleksu)
i glosniki (lub magnetofon podlaczony do kompa masz).
Jesli tak to pozostaje Ci poprawnie skonfigurowac NetMetting (to jest
naprawde
bardzo proste) i wpisac adres serwera.
I tu jest problem - nie pamietam nazwy tego serwera (wiem ze uzywalem
jakiego innego niz
te co sa standardowo).
Moze ktos inny bedzie znal - jak go nie poznasz to mailnij do mnie dowiem
sie (ale
to potrwa ze 3 dni).

--
Pozdrawiam