Odp: Zoltrix PHANTOM 56k

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_priv6.onet.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 18:00:34 MET DST

Użytkownik scorpio <scorpio@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3800ac47@news.vogel.pl...
> Czy ktos posiada moze ten modem i mogl by mi udzielic jakis informacji,
> rozwazam jego kupno, ale cena (78zl + VAT) wydaje mi sie troche
podejrzana.
[ciach]

Daj sobie z nim spokój !
Badziewie, jakich mało !
Na modemie akurat nie ma co oszczędzać, "oszczędności" odbiją się
potem na kosztach połączeń. Zresztą teraz, wobec "wzrostu" cen
RAM-u można pieniądze nań przeznaczone wydać na kupno jakiegoś
porządniejszego, zewnętrznego modemu. Pozdrawiam !

_Krzysztof_Kucharski_
szpunk@friko6.onet.pl
__(0-603)_ 283-881__