Zoom External k56 Flex 2849A

Autor: Tomasz Zienkiewicz <tzienkiewicz_at_lucent.com>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 16:31:30 MET DST

czesc,

czy ma ktos taki modem? na jakiej predkosci laczycie sie z tpsa?
za kazdym razem u mnie sa to pelne tysiace: 34000, 36000 raz udalo mi sie na
38000 ale i tak mi sie to bardzo nie podoba. Przy poprzednim zoltrixie 33,6
ladniej polaczenie wygladalo. Nie bylo takich przestojow i wydaje mi sie ze
szybciej ciagnal. Probowalem sobie sciagac rozne drivery (www.zoomtel.com) i
upgradeowac flasha, ale moze cos zle robie lub nie te pliki sciagam.
Czy moglby mi ktos wskazac odpowiedni driver i czy powienienem upgradeowac
na V90?

pozdrawiam,
Tomek