Re: Rok 2000 w bankach polskich

Autor: Marcin Hyła <krakow_at_fz.most.org.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 16:06:57 MET DST

AudioTechnica wrote:

> "Mysle wiec jestem" - powiedzial Expierd i znikl :))

Nie, Expert mysli inaczej i zamiast zniknac - jak nakazywal by zdrowy
rozsadek - on sie poczwarza i popieciarza, wszedzie go pelno. Ot, taki
blad Matrix... :))

BTW - zauwazylem, ze Ex. przerzucil sie z budowy telefonu GSM na dwie
karty we wspolpracy z koncernem Nokia (pl.misc.telefonia.gsm) na
tworzenie Apteki Zdrowej Wody (pl.biznes)... to tak, gdyby ktos jescze
mial jakies watpliwosci, albo byl niezorientowany, bo nowy. :)

marcin ha
PS. Expert, na te apteke tez ci sie zrzucic? Bo na poprzedni Twoj pomysl
to jakos nikt mnie nie przelicytowal :-o