Re: NOKIA 3210 (nowa) za 600,- lub HDD itp.

Autor: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 14:58:18 MET DST

Dnia Sun, 10 Oct 1999 10:44:42 +0200, "Adam" <xvampire@polbox.com>
napisał/a:

>Albo poskarzy sie w TPSA, ze dostaje od Ciebie obrazliwe listy i to Ty
>oberwiesz.

Nie, nie - 0 inwektyw. Ot po prostu jak wysle jakiegos glupawego posta to
mu go nalezy odeslac na priva. A jak to zrobi 50 osob jednego dnia to gosc
moze odczuje...

>Najlepiej ignorowac, wiem, ze to trudne, ale zazwyczaj skuteczne.

Ignorowalem rok, dwa. Ale to nie jest wyjscie :(
Wczoraj np. dostalem 2 mejle z przeprosinami za spam/pomylenie grupy. Ci
ludzie byli na poziomie i mysle, ze juz nie zrobia takiego czegos po raz
drugi :)

--
Bartek
bnagorny@kk.kalisz.pl