SCSI na EISA same klopoty.

Autor: FISH <darek1_at_box43.gnet.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 14:05:01 MET DST

Dostal mi sie taki super sprzet. Dyski chodza O.K. i bez problemow. Nie
dziala niestety CD-ROM Toshiby XM-3401TA. Jest rozpoznawany przez karte ale
nie ma do niego dostepu. Stacja pracuje chyba O.K. tylko ze nie mam driverow
do CD-ROMu. Na www Toshiba twierdza ze drivery ma dostarczyc ADAPTEC bo to
on jest producentem karty SCSI AHA-1740 (Enhanced Mode). Aha cd-rom pracuje
z taka w calosci wysuwana szuflada do ktorej dopiero wklada sie i zamyka
plytke cd.