Abit BP6

Autor: co to <driver_at_polbox.com>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 11:55:19 MET DST

Kto ma taka plyte ?

Mam problem podlaczajac dysk WDC 18GB Expert Caviar 7200 UDMA 66
do UDMA66 HPT366 znajdujacego sie na plycie (tasemka jest ok)
nie chce startowac Windows 98 PL SE (tryb awaryjny działa i tryb wiersz
polecen rowniez) po przelączeniu na UDMA 33 to jest wszysko ok i startuje

i co Wy na to

odp: w stylu transfer 33 lub 66 to nie duza roznica mnie nie interesuja

** Kazde pytanie ma sens tyko odpowiedzi bywaja glupie **
Pamietaj jesli nie wiesz to nie odpowiadaj !
Najglupsze odp:
w stylu tak jest na www.xxxx.com
to juz bylo poszukaj archiwum postow
inne w przygotowaniu :)))
 Jestem Ciekawy dlaczego to nie chce dzialac to mnie interesuje