Re: Pomocy! Upgrade plyty atrenda 6120

Autor: Darek Kozera <starwars_at_box43.gnet.pl>
Data: Sun 10 Oct 1999 - 11:36:10 MET DST

Zrob tak: na plycie masz napisane jak trzeba ustawic przelaczniki. Jest tam
taka biala ramka i wg niej ustaw na 300. Instrukce wyrzuc. Wejdz tez na
strone Action: www.action.com.pl do cennika i wybierz plyty glowne. Sa tam
opisy plyt Atrenda

Joanna napisał(a) w wiadomości: <7tj2q0$jq3$1@k9.team.com.pl>...